Wednesday, May 5, 2010

Passage Thru Journey

perjalanan pon bermula la from klia ke jeddah airport..aku request for baby bassinet..so, dpt duduk kat depan skali...mr H lak, duduk kat bisnes klas..blagak!!reason?? ekonomi klas for enrich members udah abis kuota..so kena topup sket utk bisnes...but ai tell you...dia pon tak senang duduk..kejap2x gi ke blakang, jengah kami anak branak..hehehe..tu la pasal..nape tak ambikkan aku bisnes klas gak..huhuhu!!!anak2x duduk ngan my mom & dad...lega la sket..but nun jauh di blakang sana...takpa la..as long as semuanya ada...tu map kat atas nun, shows that aku merentas segala laut, negara, gunung berapi and bagai2x lagi....pendek kata, merentas peta la...perjalanan took about 8 jam...bertolak from klia kul 3.30pm, smpi kat sana kul 6.30pm, waktu Arab...time difference, 5 hrs..sepatutnya time tido aku kat mesia tu..but kat sana baru nak maghrib...udah ler sepanjang 8 jam dlm flight aku tak tido2x...tak bule nak tido...adakah aku too excited or too tired or else??tak aku dpt nak tafsirkan...cuma hati aku jek tau..even aku sendiri pon tak tau..wa pu ci tau woo!!!

No comments: