Wednesday, September 8, 2010

Salam Aidilfitri...


lamanya dah tak bercoret2x kat sini...bukan apa..kemalasan melanda...nothing to share...sbb bila share terasa lagi pedih...biarla simpan dalam ati jek....hahahha....tetapi....di saat ini...ketika ini....aku bermurah ati nak share....nak share apa??share perasaan raya la..mari menanges bersamaku!!huhuhu.....


slalu kalo time-time gini, aku dah sibuk marathon ngemas rumah...slalunya aku sorang la yg berhempas pulas menyapu, mengemop, mengelap, menyalin, mencuci....and last but not least...menyopping...for final touch bak kata oghang...hahaha.....masa tu, mmg siap la anak2x & Mr H...jgn harap nak berlegar2x kat dpn mata aku....siap korang!!!disebabkan takmo aku membebel2x bising, Mr H pon bwk la anak2x gi jenjalan ke rmh maknya....melawat kawasan la katakan....menyambil2x tgk perubahan/makeover kat rmh adik-badik dia...alamak...ai miss them a lot!!tu la pasal aku takmo update kat sini....ter'emo' kejap...nway, tu la aktiviti rutin menjelang syawal nan mulia...skrg anak2x dah ada kat kpg...sbb taun nih sepatutnya turn aku beraya in my hometown nun di sana...Mr H jugak beraya di sana, eventhough aku tak dapat beraya ngan derang...alhamdulillah....disebabkan tuntutan kereja aku tercampak di sini...redha dan tawakkal tu a'la llahu....semoga semuanya selamat & diberkati..aminn...
sempena bulan yg mulia ni, aku menyusun saploh jari, memohon kemaafan tak terhingga dari insan2x tersayang dan juga rakan2x yang dikasihi..Salam Aidilfiri, Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin....Selamat Tinggal Ramadan Mubarak...Semoga bertemu lagi di tahun depan..amin ya rabbal al-amin

No comments: