Saturday, July 21, 2012

Tukar lagi???

kakakakaka....sudah tukar lagi lorr!!!mood utk menulis kembali...since ari nih semua kaum muslimin dan muslimat berpose di bulan ramadhan, terasa ade byk waktu le pulak...tetiba tros aku bertukar rupa lagik......no CV aaa....hahaha....
aku teringat plak masa berpose kat tokai in 2010...masa tu masa terlalu banyak...smpikan dalam sehari bule wat 2-3 entri...aku tulih blog, member aku si kiah pon tulih, peh tu aku tulih lagi, kiah pon update blog dia...berlumba2x menulih...kakakaka......sebab nak membuang waktu le tu...ye tak cik kiah???hahahahaha.....ari nih masak kome masak apa utk iftar???ish..ish..ish...pose blom cukup sehari, udah pikir menu utk iftar...aparaaa!!!tak salah pe.....skrg udah pkl 3ptg tau....seingat aku la kan, org yg menyediakan juadah utk org yg berpuasa, turut sama dpt pahala.....kan..kan...

2 comments:

oshanira said...

hah, tukar kaler lagi. spesel utk ramadhan ke, temah? sejuk mata memandang, ku lihat hijauuuu... :):)

lea.karim said...

hahaha.....asyik kaler cekelat ajek...tuko ijo lak....nih tgh rajin memblog le nih....