Tuesday, June 29, 2010

Penyibuk!!!!


aku cukup menyampah tahap tertinggi kat org yg suka sibuk hal org...ehehehe....saje jek update blog nih..motif??ada 2..firstly, sebab baru jek terasa ada org yg suka sibuk ngan hal2x aku...first of the firstly, sbb dah lama jugak la aku tak tulih2x kat sini...huahahaha...
penyibuk nih kan, mmg tersangat la merimaskan....very annoying & irritating...kalo aku ade bola besi kat tangan aku, sure dah lama aku wat lontar peluru kat muka dia...suka sibuk nak mampus....tapi tu la kan..perangai tiap2x manusia tu...macam2x ada!!!hahaha...kita mampu tgk & ambik iktibar so that kita tak jadi penyibuk mcm dia tu...sbb bila kita terlalu sibuk ngan hal orang, kita lupa lak kat hal sendiri, sampai org luar bule nmpk kelemahan diri kita sendiri...adios amigos!!!

3 comments:

AvatarCun said...

wei.. aku ke..???
termakan cili le plak nie... pedas sampai sini... adeh deh deh

lea.karim said...

bukan mu ler...ada seseorang itew yg ku kenal & mu kenal jua...hahahaha

leenda said...

sape kah agaknye gerangan si kaypoh itu?? Is it me u cursing att?? huhuhu...